:D:D

Nu har jag jobbat i 8a dagar, känns i fötterna kan jag lova!
Vet också att jag inte kommer jobba i helgen! Ska baara sooova Fifan så skönt xD
Har suttit ner och pratat med chefen lite idag! och jag har fått jobbet! hur underbart är inte det!?
så imorgon ska vi ner till arbetsförmedlingen här.. och fixa praktik eller nått sånt tråkigt.. sen i juni börjar min anställning och håller på hela sommaren om inte längre! SWEEET :D


Har även köpt mig en.. eller rättare sagt 2 baslådor! Fifan DUNK DUNK DUNK!
nu är det bara bra högtalare i bilen som saknas och lite bra musik förståss ;D
Funderar på att kolla på lite sånt idag, fick lite pengar för att jag är så jäävla duktig på jobbet :D Weiho


Ahh nu ska jag försöka resa på mig hahah..Hur ska detta gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0