AbCdE..

Vi har äntligen fått ordning på lägenheten, finns iof fortfarande lite smågrejer som måste fixas men de får bli lite senare :)
Jag får faktiskt erkänna att jag trivs jätte bra! Det enda negativa är ju att man inte har något jobb :/ blir jätte rastlös, och sen går det ut över Larsson (A) men han står nog ut hoppas jag <3

Har börjat tagit tag i ritandet, ska väl försöka göra nått varje dag så man blir lite bättre :) även lite sugen på att göra något smycke igen. Vi får väl se om man kanske kan fixa förrådet i källaren ^^ hade elutag och sånt där så man har ju iaf ström.

Varit duktig efter 2år och planterat om vissa av mina blommor, men dom verkar inte gilla de.. alla är halv döda så får väl se när man får slänga skiten :P

Ao har väl inte hänt så mkt annars, man bara funderar på hur folk tänker.. om dom gör de.. vet dom ens hur man gör ?.. Nae jag tror fan inte de


Tänkte lägga upp bilder på vårat nya hem^^
Men sen upptäkte jag att det fan är rörigt överallt förutom i garderoberna konstigt nog.
Så de får bli när damsugaren och helvete varit framme :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0