Snart Jul :)

Tiden går fort hörreni ^^ julafton snart! Undra om man varit nå snäll i år så tomten kommer :D
härligt iaf ska bli kul o träffa släkten igen, blir dock inte som vanligt eftersom en del är i Florida under denna jul men det ska nog bli toppen iaf :)

Söker jobb som en galning! men ingen tur.. får hoppas 2011 blir ett år med massa jobb och kul!! :P

Ao jag hade ju lite brottom till telefon för 4 veckor sen! då slog jag sönder min tå.. haha inte läkt än :o ganska illa tycker jag! och den började klia igår.. :S och idag är de fan ännu värre! hur kliar man på en tå? :S Blir fullkompigt galen! Men men får hoppas på att det är ett tecken på att den läker, ska nog förbi vårdcentralen o prata med dom den är ju fortfarande jätte fet och öm haha :D

Tiden bara flyger fram, seriöst.. hoppar man över 4-5 månader ibland eller ? ja gick ju nyss i skolan.. typ ^^ Folk skaffar barn, förlovar sig skaffar djur flyttar ihop.. Så läskigt :P
Börjar själv bli sugen på en liten vovve, men ärligt så lär jag aldrig orka gå ut me den! Haha är lite anti backarna här i viken.. lär ju få motion! ahh de går ju inte.. :D så de får väl bli ett senare problem när man bor mer plant (A)

Tå-kliar tips önskas xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0