-.-'

Ao mitt jobb i viken går bättre än väntat, dom tycker inte ens det behövs någon till servitris.. Visst de är väl bra att dom tycker jag jobbar på . men fan, lite ledigt vore ju kul^^ en söndag går ju på 5min ! (om man inte jobbar villsäga)
de vore ju oxå trevligt att ha någon arbetskamrat som snackar svenska oxå, som inte går ut och röker varje halvtimma.. men men!
Vill du ha ett jobb i viken kan du få börja redan imorgon !

Just nu känns allt skit, känner mig dyngfet och helt värdelöst, men de kanske är för att jag är det!!
funderar lite på om man ska börja gå hos psykologen igen, ja går under snart eller nått.. han har ju hjälpt mig innan så de kanske funkar denna gång me..
Men när ska ja ha tid me de då? efter sommarn.. xD lol
en låång helg mitt i veckan vore härligt.







Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att det vore ett tips att fokusera på alla bra saker innan du somnar, och mota bort alla dåliga tankar. Då somnar man glad och får en bra start på dagen efter

2010-05-22 @ 23:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0