Happy!

Fan vilken rolig dag jag hade med Nanne senast! Skrattar fortfarande när jag tänker på de :D Vi får åka till linköping oftare Hahaha

Hittade även en person på facebook som gav träningstips, och tråkigt hemma i väntan på killen tänkte jag att man kanske borde testa, det behövs ju Haha. 6 övningar för rumpan, sviiin jobbigt, visst tränar ju inte för ofta. (A) Kände mig duktig efteråt iaf :D Ska jag nog försöka göra ofta så kanske ett under sker :D

Hihihihi jag har en söt pojkvän <3 Hihihihihi

Imorgon blir de in till stan och gymma, fick Nanne att ändra sin "resa" till Kina så hon hänger med! :O ska ta död på henne Hihihihi neeråh;)
Nu blir det pensionsjävlar :D (Y)



Kommentarer
Postat av: Nanne

haha va fan, du måste va snäll mot mig, det var ungefär 100 år sedan sen jag tränade! :O Jag kommer tamefan dö imorgon!

2010-11-08 @ 22:10:40
URL: http://nanettejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0