Lördag

Tröttnat på att sitta hemma o stirra!
Inte direkt så man kan kolla på tv för då har man inte ett skit o glo på i veckan sen..
De förbannade puzzlet ja börja med slänger ja ut från balkongen snart! Allt går så bra..... nu känner ja verkligen varför jag flytta från viken första gången :( Inga kompisar i närheten, inget jobb och jag går in i väggen snart

Suttit och funderat på vad jag gjort dom senaste månaderna, INGENTING.. :S sover bort mitt liv, har inte ens ork att gå upp vissa dagar, vad är de för mening lixom.

Och sen har kusinernas farmor gått bort oxå :(
Sånt är aldrig kul och jag kommer sakna henne :/


Arsh nu ska ja gå o lägga mig o hoppas att ett under sker...eller nått


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0