!!!



Igår hade jag tid hon tandläkarn, satt självklart för länge vid datorn innan så höll på o glömma tiden ^^

sprang ner till bilen och baah Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaan! Haha

De hade lossnat en stor jävla platsbit från bilen som hängde i backen.. låg under bilen och svor.. ringde stoffe och svor lite, la mig under bilen igen as stressad över att inte hinna i tid. Men fick till slut loss delen och gasa iväg som fan (A) hade tid 13.10 och va där 13.08 så lite flytt hade man ju :P

Sen väl där fick jag en faktiskt trevlig läkare.. :S han va jätte nogrann och dubbelkolla på vissa saker för att vara helt säker. Sån "bra" undersökning har jag aldrig fått innan ^^ men kände att eftersom han kollar så noga lär han väl hitta alla jävla fel och de kommer bli skitdyrt att fixa.
Meeen till min förvåning så hade jag inga...INGA!! hål :D Absolut inget fel över huvvetaget!!! fan jag är överlycklig Haha :D

Och inte nog med det! :O när ja skulle betala, 640kr för en undersökning ( Fan då, tänker man) så säger tanten i kassan att jag har kvar min årsrabatt på 300kr, och frågar om jag vill använda den! Seriöst :D kan de gå bättre? den rabatten använde jag i våras, men de gör inte mig nått alls ! :D

Och dom som känner mig vet att jag haft problem med detta enda sen jag fick tänder, alltså första gången nånsin jag inte behöver komma tillbaka på ett helt år :D OH YEAH!!


Finns inge mer o säga förutom att jag verkligen tycker om min stört underbara pojkvän :D

<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0