:)

Har faktiskt hittat 2 par vinterskor :D dom är faktiskt utan klackar och varma dessutom (A)

Gårdagen blev de stan! Träffade Nanne och sen Josse lite senare :D en riktigt bra dag fan!  Hittade lite roliga grejer Hihi. Idag känner jag mig glad ^^ Köpte med mig en parfym till stoffe, haha han luktar manlig pepparkaka :D men de är ju lite mysigt till jul o allt ;)

Satt oh kollade på tv, när ja tänkte.. just ja vi köpte fågelmat igår :P
Kollade ut på balkongen så ser ja 5-6 st talgoxar :D två fåglar på varje grej haha ^^ Lite mysigt :) men sen när jag gick ut på balkongen för o fixa iordning så ser man ju 100 000 bajskorvar över hela balkongen hahaha ^^ men de kan ju min rara pojkvän ta hand om sen :P

Just nu sitter jag och lyssnar på lasse stefans och bara slöar :) borde ju städa och göra fint här men de blir väl ett senare problem Hihi.

Och för alla som inte vet, fan va cp de är utan telefon..! har lagt den någonstans xD antagligen i bilen.. men dit orkar man ju inte gå :D hoppas att älsklingen tar med sig den sen, om den ens är där, hm.. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0