fredag

Jahopp va har hänt senast ja skrev då? ingen aning för kommer inte ihåg när senast var ^^

Men har varit i josses nya lägenhet och även kollat hur nanne bor nu, måste säga att de var mysiga lägenheter :)

Allt går så fort och massa förändringar på samma gång, men enligt mig till det bättre på något sätt!

Kollade genom platsbanken efter jobb, kanske borde bli en som går runt med 10kg kaffe på ryggen och ska se glad ut i 3-4 timmar per dag :P ? Haha..

hittade faktiskt lagerjobb :D helt överlycklig när jag såg de..men självklart var man tvungen att ha truckkort :/
De jobb utan krav på de fattar ja inte ens vad jobbet går ut på.. men kanske ska söka iaf och hoppas på att de är något man kanske kan klara av?

Pengar är ju ett krav för att ens kunna leva i denna värld -.-

Meeen min älskade pojkvän har ju gjort nått... ehm.. me sitt x-box, så han kan ladda ner huuur mycke spel som helst ^^ visst de är myyycket billigare än att köpa men faan han hitta ett spel till mig?! :S
som jag faktiskt Vill spela.. haha
säger bara ...Batman!

blivit nörd ^^ han får inte spela nått, inte ens lite :D
ett till x-box så de inte blir krig här hemma ^^ Nääh



Nu ska jag ta och städa igen, fattar fan inte vart allt skit/disk och tvätt kommer ifrån!
va ju rent i förrgår...xD


Men jag är iaf världens lyckligaste^^
Jag <3 Dig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0