Fredag.

Idag har Emelie varit duktig satt i bilen INNAN 10 :O
Åkte in till stan och gymma med Josse! Sen har vi även gått promenad med hundarna :D Packat ner grejer i kartonger o åkt med några till hennes lägenhet.
Och fyfan alltså vilka jäävla trappor! höll seriöst på att dö..
Vet inte om de va för all motion jag redan fått idag men de var plågsamt o gå upp! xD så nu är de bara att vänta och hoppas på att man över huvvetaget kan gå upp ur sängen imorgon ^^

Sen åkte ja hem till viken igen, bytte bil och åkte in till stan... snacka om att ja är trött på att köra just nu! lär väl ha åkt sammanlagt 35mil innan dagen är slut.. Suck!

Så nu sitter jag hos min bror och avlider för att han inte har någon tv, men nått bra är ju att jag ska äta mat om 1.5 timma! så va gör man så länge? jadu Ingenting!! Fan så rolig fredag -.-
sitter jag inte och stirrar hemma så gör jag de här..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0