torsdag

Har fortfarande lite träningsvärk sen Stoffe och jag sprang...i skogen ^^ De är ju riktigt illa, va nog i söndags!! Seriöst haha :D kondis på hög nivå..Not
Men nu fick jag för mig att göra samma sak igen :O så blir en tur senare när älsklingen kommer hem.
Skulle vara kul att kunna springa runt hela.. så får väl se om jag är så duktig att jag kanske klarar de sen? Vore fan rekord!

Vi har ju även en massagebänk nu :D tycker faktiskt att de är kul, vill lära mig ordentligt.. men tyvärr vet jag ju inte riktigt om jag gör rätt eller fel, men har köpt mig 2 böcker så de är bara öva antar jag ^^ När man blir proffs kan man ju jobba svart som massör ;) Haha de vore nice!

Och påtal om jobb, hitta ett nästan helt perfekt jobb.. enligt mig, skickade in ett mejl så hoppas som bara den att dom hör av sig. De skulle vara en stor lättnad att man vet att man har ett jobb, man kommer få lön och jag kommer bli så glaaad ^^

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0