Hihi

Jag har gått och blivit rund.. haha ser väldrigt stört ut :D ska försöka att inte äta så mkt godis och kakor, men kan lova att de inte är så lätt när de är massa gott överallt^^


Vi..eller aa Stoffe blåste upp min blåa boll igår :D kanske borde börja träna lite med den? gör ju inget vettigt om dagarna iaf. Förutom igår.. städare ur alla skåp, dammsugade och skurade golven 2 ggr så nu är de fan rent vill ja lova :)


Har även rakat av hans hår^^ eller gjorde tuppkam, och han vart ju hur söt som helst!
Blir avundsjuk på mig själv haha :D


Den sötaste snällaste människa som finns tror jag, kan fortfarande inte riktigt fatta att han tycker om mig :D
Älskar dig sötnos<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0