^^

Dessa drömmar! seriöst, vill nog inte ha barn längre haha..
eller jo de vill jag ^^ bara be till gud att de inte blir en tjej :D:D
Naeråh men liknande drömmar varannan natt ungefär, inte lite konstigt eller vad.





Fick även reda på att de är torsdag idag :S var tusan tog veckan vägen..? va ju helg nyss?!
visst skönt med helg, men fan har jag gjort denna vecka då? iiiiiiii...iiiingentiiiiing!
sökt lite jobb, sen bara legat i sängen ätit mat/godis/läsk^^ sen kommer man på sig själv när man säger att man börjar bli lite "hängig" om ni fattar.. Joo men visst de är ju jätte konstigt när man bara går från köket till sovrummet xD

Känner att ja skulle vilja åka in till stan ofta för att träna.. och verkligen träna, men det blir vääldigt dyrt :( snart får ja väl ta bussen!
Nae fyfan nu skojja jag bara.. :D



Har oxå lovat att vara snäll ända tills lördag, har redan lyckats en dag (enligt mig)
så får väl se hur de går xD



Puss På Dig Larsson <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0